FAQ
Hopelijk vind je onderstaand een antwoord op veel gestelde vragen. Indien er desondanks toch nog vragen zijn neem dan even contact met ons op via het contactformulier.
-
- Bestellen
-
Hoe plaats ik een bestelling?
Iets leuks gezien?! Voeg het item toe aan je winkelwagen. Zodra jij helemaal uitgeshopt bent, ga je naar jouw winkelwagen en kies je voor de optie betalen. Controleer je winkelwagen en vul daarna je gegevens in. Vergeet niet onze Algemene Voorwaarden te lezen.
-
Heb ik een account nodig om bij jullie te bestellen?
Het is natuurlijk niet verplicht, maar het aanmaken van een account voor een bestelling brengt veel voordelen met zich mee zodat je zo makkelijk mogelijk bij ons kunt shoppen. Zo heb je al jouw bestellingen in een fijn overzicht en hoef je niet elke keer jouw gegevens in te vullen.
-
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Je kunt bij ons snel en veilig betalen met IDeal, dit is de meest gebruikte methode binnen Nederland. Uiteraard kun je ook met Credit Card betalen. Belgische klanten kunnen daarnaast betalen met Bancontact en voor onze Duitse klanten is er een betaalmethode via Sofort.
-
Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?
Het kan wel eens voorkomen dat onze mails in jouw spam-box terecht komen of dat je per ongeluk een typfoutje hebt gemaakt bij het invullen van jouw e-mail adres, OEPS! Wanneer het bedrag van jouw rekening is afgeschreven staat er altijd een ordernummer bij vermeld. Met dit nummer kun je bij ons contact opnemen betreffende de status van jouw bestelling. Is het bedrag niet afgeschreven? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk helaas niet goed doorgekomen en kun je het beste nog een keer proberen jouw bestelling te plaatsen. Blijft het fout gaan? Neem dan even contact met ons op en we zoeken het samen uit!
-
Hoe lang is jullie levertijd?
Na bestelling wordt je order binnen 3 werkdagen klaargemaakt en aangeboden aan de vervoerder. Nadat we de pakketjes aan de vervoerder hebben overgedragen hebben wij helaas geen invloed meer op de levertijd.
-
2. Retourneren
-
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Wil je een item retourneren, stuur dan een mail naar contact.meerdanhip@gmail.com waarna je de instructies voor retourneren ontvangt. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Items die gekocht zijn in de Sale, mogen niet retour gestuurd worden.
-
Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?
Oei sorry! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we lossen het graag samen met jou op! Stuur ons in dit geval altijd eerst een mailtje voordat je zelf actie onderneemt. Zo kunnen wij jou het beste helpen voordat je eventueel onnodige kosten maakt. Je kunt ons bereiken via contact.meerdanhip@gmail.com.
-
Hoe zit het met restitutie van het aankoopbedrag?
Wanneer het geleverde item niet helemaal is wat je je erbij had voorgesteld, is er de mogelijkheid om het item binnen 14 dagen retour te sturen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt binnen 14 dagen na ontvangst. De directe kosten van het terugzenden zijn helaas voor eigen rekening en deze zullen dan ook niet terug gestort worden.
-
3. Sale
-
Mag ik sale retourneren?
Het is helaas niet toegestaan om sale te retourneren.
-
Het item wat ik besteld heb is nu opeens in de sale, krijg ik het verschil terug?
Helaas geldt de sale vanaf een bepaalde datum en is dit niet met terugwerkende kracht. Vaak wordt de ingang van de sale ook duidelijk gecommuniceerd en is het eigen risico om hier eventueel op te wachten met bestellen.